A hibás termék/termékek lejelentését a gyártó által dedikált https://rma.ui.com/ oldalon lehet elindítani. A weboldalra történő navigálás után rögtön egy előreugró ablak fogadja a felhasználót, ahol két lehetőség közül választhat: Bejelentkezés (Login) vagy Regisztráció (Sign Up).
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
Amennyiben még nem rendelkezel fiókkal úgy a regisztráció során az alábbi adatok szükséges megadni első körben:
- Keresztnév
- Vezetéknév
- Felhasználónév
- E-mail
- Jelszó
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
A szükséges mezők kitöltése után a lenti ÁSZF checkbox kiválasztásával elindul a regisztrációs folyamat (a második checkbox bejelölésével lehetőség van feliratkozni az UBNT hírlevél szolgáltatásra).
A sikeres regisztráció után a weboldalra belépve a jobb fölső sarokban található Submit RMA-ra kattintva kezdhető meg a hibás termék/termékek lejelentése.
Fontos, hogy több eszköz lejelentésekor ez a folyamatot minden eszköz esetében meg kell ismételni. Több termék egy idejű garanciális lejelentésére nincs lehetőség.
A Submit RMA-ra kattintva a következő ablakban szükséges megadni a termék MAC ID-ját.
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
Ezt követően három eshetőséggel kell számolnod:
1, A sikeres MAC ID megadása után az UBNT rendszere felismeri az adott terméket és a Next gomra kattintva folytatható a garancia bejelentése
2, Amennyiben a MAC ID megadása után a rendszer nem ismeri fel az adott terméket úgy neked kell manuálisan kiválasztanod a legördülő listából vagy a gyártói cikkszámot beírva megkeresheted a szobán forgó eszközt
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
3, Abban az esetben, ha olyan eszközt szeretnél lejelenteni, ami nem rendelkezik MAC ID-val akkor a „My device does not have a serial number” szövegre kattintás után kell kiválasztanod a termék típusát a 2-es pontban említett legördülő lista vagy kereső segítségével.
A sikeres azonosítás után a következő lépésben válaszd ki a legördülő listából vagy a keresőmezőt használva azt az eladót, akitől vásároltad az eszközt majd kattints a Next gombra.
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
Továbblépve add meg a hiba kategóriáját (Hardveres,szoftveres,egyéb stb) (Problem Category), egy rövid hibaleírást (Problem Description) a problémáról, illetve tölts fel egy garancialevelet. (Proof of Purchase)
A garancialevelet vagy számla másolatot átmenetileg kérd kiemelt kapcsolattartódtól. Ezt a folyamatot a közeljövőben automatizálni szeretnénk oly módon, hogy belépve a webáruházba elérhető és letölthető legyen bárki számára adott számláihoz kapcsolódó garancialevél.
A szükséges leírások megadása után a cseretermék szállítási címét kell megadni. Fontos, hogy olyan címet adj meg ahol a futár sikeresen kézbesíteni tudja neked a csomagot. Az első alkalommal ezen szállítási adatok felvitele kötelező, de a későbbiekben már csak kiválasztani szükséges a korábban lementett címet.
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
Végső lépésként egy összegző oldalra jutsz, ahol minden korábban megadott és kiválasztott információt láthatsz. A Confirm-ra kattintva ezután véglegesítheted a lejelentésedet.
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
A lejelentést követően egy előreugró ablakban értesülsz a folyamat sikerességéről.
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
A következőkben az Open Ticket-s alatt már láthatod is a lejelentett eszközödet és nyomon tudod követni annak pillanatnyi állapotát.
(képre kattintva teljes méretben nyílik meg)
Ha az 'Open Tickets' felületen a 'Support by' oszlopban a Ubiquiti jelenik meg, kérjük, hogy az AccessPoint RMA oldalán a leírás mezőbe mindenképp másold be a gyártó által megadott support ticket számot is!
Fontos, hogy a vásárlástól számított 1 évig csak a fent leírt módon tudod kezdeményezni a garanciális ügyintézést! Mivel az AccessPoint Kft. két év jótállást vállal a Ubiquiti termékek mindegyikére így az egy év eltelte után már mindenképp minket keress meg az RMA-val kapcsolatban.
A fenti folyamatok elvégézse után arra kérünk, hogy bejelentkezés után az AccessPoint RMA felületén is jelentsd le a szóbanforgó eszközöd/eszközeidet.
Amennyiben bármilyen további kérdésed lenne az RMA folyamattal kapcsolatban úgy arra kérünk, hogy keresd technikus kollégáinkat központi telefonszámunkon vagy email-ben a garancia@accesspoint.hu -n.