Mint ahogy múlthét keddi hírlevelünkben olvashatták, weboldalunk fejlesztése nem állt meg. Reméljük az új bankkártyás fizetési móddal sikerül egyszerűsíteni a pénzügyeket, és a további újítások is hasznosak lesznek az önök számára.
Lássuk milyen további fejlesztéseket eszközöltünk, amik megkönnyíthetik a mindennapi felhasználást!
Elsőként említenénk meg néhány Profil beállítási bővítést:
Többen jelezték felénk, mennyire hasznos funkciónak tartják a rendelések leadása során választható szállítási címek menüt, viszont a meglévő címek módosítása, törlése nem egy egyszerű feladat. Az új fejlesztésnek köszönhetően, leegyszerűsítettük a szállítási címek kezelését, melyet mostantól a Profil menüpontban is elérhetnek. Lehetőség nyílik a meglévő szállítási címek módosítására, törlésére illetve új szállítási címek rögzítésére is.
Webes fejlesztéseink során kiemelt célunk, hogy ügyfeleinket informálni tudjuk minden fontos állapotról mely a weboldal használatához és rajta keresztül közvetetten értékesítéshez, RMA ügyintézéshez kapcsolódik. Ennek egyik formája az értesítő email-ek, melyek segítségével automatikus tájékoztatást tudunk adni kosár állapotokról, esetleges rendelések státusz változásáról. Tudjuk azt azonban, hogy ezek az email-ek nem mindenki számára tartalmaznak hasznos információt és azért, hogy nem okozzunk kellemetlenséget számukra az értesítő email-ek használatát kikapcsolhatóvá tettünk.
A fejlesztésnek köszönhetően külön kikapcsolható a kosár tartalom értesítés, illetve a megrendelés állapotváltozásról szóló email.
Folyamatosan arra törekszünk, hogy ügyfeleink naprakészen lássanak minden információt akár termékek árával, raktárkészletével vagy éppen számláikkal kapcsolatosak. Az utóbbi esetében módosítottunk a meglévő használaton annak érdekében, hogy még átláthatóbb legyen az átutalásos számlák fizetési információi. Átutalásos számláknál a státusz ablakot kiegészítettük az esedékességig hátralévő napokkal ezzel is kiszámíthatóbbá téve a fizetési ütemezéseket.
Ahhoz, hogy a naprakész információk valóban ügyfeleink rendelkezésére álljanak, hiányzott egy olyan rendelési menü ahol nem csak a webáruházon keresztül rögzített rendeléseket lehetett megtalálni, hanem minden olyan változást is amely a webáruházon kívül történt az ügyfelek rendeléseiben.
Ezt a hiányt kívánjuk megszüntetni egy újabb fontos és nagyméretű bővítéssel. Az új fejlesztésnek köszönhetően már a weboldalon keresztül is nyomon követheti valamennyi rendelését legyen szó akár webáruházon keresztül rögzített vagy kiemelt kapcsolattartó állta egyeztetett vásárlási igényről. Természetesen a fejlesztés nem csak arra terjedt ki, hogy valamennyi rendelést egységesen tudjuk kezelni, hanem arra is, hogy információval tudjunk szolgálni ezen rendelések állapot változásáról.
Nézzük meg néhány pontban milyen újításokat kínál a megújult Rendeléseim menüpont:
1. Szűrési lehetőségekkel bővítettük a menüpontot, ahol könnyen lekérdezhetőek:
- Összes
- Teljesített
- Részben teljesített
- Függő rendelések
2. Színekkel és Státusz állapotokkal tettük átláthatóbbá a Rendeléseket:
- Zöld színnel (sötét zöld, világos zöld) jelöltük azokat a rendeléseket melyek:
- Minden tétele elérhető
- Függőben lévő még nem teljesített tételi váltak elérhetővé
- Piros színnel (sötét piros, világos piros) jelöltük azokat a rendeléseket melyek:
- Egyetlen tétele sem érhető még el
- Egyes tételei még nem érhetőek el
3. Akár összesítetten is megnézheti milyen termékeket rendelt a különböző rendeléseken és azok közül melyeket és milyen mennyiségben tudjuk raktárról kiszolgálni. Az "Összes függő tétel listája" gomb segítségével megtekintheti milyen tételeket rendelt és azok milyen mértékben állnak a rendelkezésére. Táblázatba rendezzük adott tétel megrendelt, aktuálisan teljesíthető és még nem teljesíthető mennyiségeket. Tájékoztató árat, várható beérkezést.
Mint a képen is látható a könnyebb áttekinthetőség érdekében itt is színekkel különítettük el egymástól a sorokat.
- Teljesíthető tételek ( Zöld )
- Részben teljesíthető tételek ( Fehér )
- Nem teljesíthető tételeket ( Piros )
Fejlesztésünk végső pontjaként a rendelések státusz változásához kapcsolódóan elkészítettük email küldő modulunkat is, mely minden állapotváltozásról mely a rendelésekben megy végbe értesíti partnereinket.