Az utóbbi hetekben, hónapokban egyre több esetben kerestek fel ügyfeleink azzal a panasszal, hogy a küldemény ami hozzájuk megérkezett, a szállítás alatt sérülhetett meg. Néhány esetben a külsérelmi nyomok ellenére átvették a csomagot a futártól, pár alkalommal pedig sértetlennek tűnő csomagból kerültek elő fizikailag sérült termékek. Ahogy a múltban, a jövőben is megoldást szeretnénk erre a problémára kínálni.
Ezúton kérjük Ügyfeleinket, hogy mindannyiunk érdekében váljon rutinná, hogy minden esetben mielőtt aláírnák a futárnak a "A csomagot sértetlenül átvettem" rovatot, bontsák ki a dobozt/dobozokat és ellenőrizzék a teljes szállítmányt, annak ellenére, hogy esetleg egy horzsolás sincs a csomagoláson. A futár minden esetben sietni fog, de ezen a pár percen nem múlhat semmi.
Ha megtörtént a baj, azaz megrongálódott, törött eszközök, alkatrészek vannak a csomagban, nyomatékosan kérjük ne írják alá az átvételt igazoló papírt, a futár magyarázkodása ellenére se! Helyette a letölthető kárbejelentő dokumentumot töltsék ki, amely a futárnál is megtalálható. Fontos megjegyezni, hogy három személynek kell hitelesítei a lapot. (Akár a futár is lehet az egyik fél) Ezt követően a káresemény kivizsgálása és esetleges kártérítése a szállítmányozó cég feladata lesz kibúvók nélkül.
Természetesen az ügy hátralévő része már ránk tartozik. Kérjük küldjék el a kárbejelentő másolatát scannelve kiemelt kapcsolattartójuknak, aki a lehető legrövidebb időn belül gondoskodni fog a cseredarab szállításáról.
Köszönjük együttműködésüket!