Témakörök

RMA ügyintézés a weben

0 0
2016.02.03. 00:00

Örömmel jelentjük be ügyfeleinknek, hogy június 10.-étől élesben működik az on-line RMA ügyintézési modul a weboldalunkon...

RMAÖrömmel jelentjük be ügyfeleinknek, hogy június 10-étől élesben működik az on-line RMA ügyintézési modul a weboldalunkon. A jövőben csak ezen keresztül lehet az AccessPoint Kft.-nél garanciális ügyintézést indítani!

Kérjük figyelmesen olvassa el az útmutatót!

Minden meghibásodott terméket külön RMA kérelemmel kell leadni. Mindezt azért, mert az AccessPoint Kft. is egyesével kezeli a termékeket, gyáriszámmal azonosítva küldi meg a különböző beszállítóinak.

Bejelentkezés után az RMA menüre kattintva el kell olvasni, és el kell fogadni a garanciális feltételeket.

Amennyiben az adott terméket 2013 előtt vásárolták, úgy az "Űrlap kitöltése" gombra kattinva kezdhetik meg a szükséges adatok felvitelét. Ha a termék 2013-as keltű számlával került a birtokukba, akkor egyenesen megadhatják a gyáriszámot, a rendszer minden, a vásárlással kapcsolatos adatot fel fog hozni az adatbázisból.

Meg kell adniuk mindkét esetben:

   -   Pontos és részletes hibajelenség

   -   Garancia folyamat során értesítendő személy

   -   Értesítési email cím

   -   Termékkel küldött tartozék


Ezután a megadott email címen elindul a kommunikáció az AccessPoint logisztikus kollégái és Ön között. Előfordulhat, hogy további egyeztetés szükséges, ez esetben megkeressük a megadott kapcsolattartót és tisztázunk minden részletet, hogy az RMA ügyintézés minnél gördülékenyebben történhessen.
RMA_1
Miután elfogadásra került az RMA kérelem, e-mailen értesítjük az RMA számról, amivel nyilvántartásba vettük rendszerünkben. Amennyiben visszaküldi a terméket, a dobozon fel kell tüntetni ezt a számot. Ha behozza irodánkba, erre kell hivatkoznia. RMA szám nélkül nem áll módunkban átvenni meghibásodott terméket!

Az RMA folyamat minden állomásánál, értesítő emailt fog kapni (Például: RMA kérelem elfogadva, RMA küldemény beérkezésre vár, RMA küldemény megérkezett, RMA továbbítva a gyártó felé, RMA javítva/cserélve átvételre vár, RMA folyamat lezárult). Így mindig naprakész információi lesznek a garanciális ügyintézés alatt álló termékeivel kapcsolatban.

Az RMA folyamatai aktuális állásáról tájékozódhat a weben is az RMA menüpont, a "Korábbi ügyek állapotai" gombra kattintva.


Reméljük, hogy ezzel az új funkcióval az Önök kényelmét tudjuk szolgálni, és egyben gördülékenyebbé válhat szolgáltatásunk.



Hozzászólás írása

Hozzászólások

Új hozzászólás
Még nincs egy hozzászólás sem.