Örömmel jelentjük be ügyfeleinknek, hogy június 10-étől élesben működik az on-line RMA ügyintézési modul a weboldalunkon. A jövőben csak ezen keresztül lehet az AccessPoint Kft.-nél garanciális ügyintézést indítani!
Kérjük figyelmesen olvassa el az útmutatót!
Minden meghibásodott terméket külön RMA kérelemmel kell leadni. Mindezt azért, mert az AccessPoint Kft. is egyesével kezeli a termékeket, gyáriszámmal azonosítva küldi meg a különböző beszállítóinak.
Bejelentkezés után az RMA menüre kattintva el kell olvasni, és el kell fogadni a garanciális feltételeket.
Amennyiben az adott terméket 2013 előtt vásárolták, úgy az "Űrlap kitöltése" gombra kattinva kezdhetik meg a szükséges adatok felvitelét. Ha a termék 2013-as keltű számlával került a birtokukba, akkor egyenesen megadhatják a gyáriszámot, a rendszer minden, a vásárlással kapcsolatos adatot fel fog hozni az adatbázisból.
Meg kell adniuk mindkét esetben:
- Pontos és részletes hibajelenség
- Garancia folyamat során értesítendő személy
- Értesítési email cím
- Termékkel küldött tartozék
Ezután a megadott email címen elindul a kommunikáció az AccessPoint logisztikus kollégái és Ön között. Előfordulhat, hogy további egyeztetés szükséges, ez esetben megkeressük a megadott kapcsolattartót és tisztázunk minden részletet, hogy az RMA ügyintézés minnél gördülékenyebben történhessen.
Miután elfogadásra került az RMA kérelem, e-mailen értesítjük az RMA számról, amivel nyilvántartásba vettük rendszerünkben. Amennyiben visszaküldi a terméket, a dobozon fel kell tüntetni ezt a számot. Ha behozza irodánkba, erre kell hivatkoznia. RMA szám nélkül nem áll módunkban átvenni meghibásodott terméket!
Az RMA folyamat minden állomásánál, értesítő emailt fog kapni (Például: RMA kérelem elfogadva, RMA küldemény beérkezésre vár, RMA küldemény megérkezett, RMA továbbítva a gyártó felé, RMA javítva/cserélve átvételre vár, RMA folyamat lezárult). Így mindig naprakész információi lesznek a garanciális ügyintézés alatt álló termékeivel kapcsolatban.
Az RMA folyamatai aktuális állásáról tájékozódhat a weben is az RMA menüpont, a "Korábbi ügyek állapotai" gombra kattintva.
Reméljük, hogy ezzel az új funkcióval az Önök kényelmét tudjuk szolgálni, és egyben gördülékenyebbé válhat szolgáltatásunk.