Témakörök

Garanciális feltételek változása!

0 0
2016.04.10. 00:00

Új szabályozást vezet be az AccessPoint Kft, a garanciális folyamatokat illetően...

GARtimeAz AccessPoint Csapata úgy döntött, hogy az utóbbi évben UBNT fronton tapasztalható garanciális ügymenetek elnyúló időtartama miatt új szabályt vezet be a garanciális feltételekben.

Teljesen érthető módon, Ügyfeleink számára már az is jelentős kellemetlenséggel jár, ha a korábban üzembe állított eszköz felmondja a szolgálatot, vagy ami még rosszabb, ha megbízhatatlanul és kiszámíthatatlanul kezd működni. Az ilyenkor szokásosan elkezdődő RMA ügyintézés időben kifejezett hossza még tetézheti a bajt. Idáig az ügymenetek hossza elsősorban a gyártókon múlott.

A SAF Tehnika köztudottan a megbízhatóságra épít, nem csoda hát, hogy 24 órás raktárról történő cserével büszkélkedhet, nem beszélve az 5 éves jótállásról. Ez után következik a sorban a LigoWave, amely márka kapcsán szintén bevezettük a raktárról történő cserét, a két éves garanciális időtartam teljes hosszában. A Deliberant eszközei igen alacsony RMA aránnyal rendelkeznek, szerencsére az ügymenetre sem lehet panaszunk, a két nagy konkurens gyártóhoz képest nem kell szégyenkezni a folyamatok hosszát illetően sem. Mindazonáltal néhány évvel ezelőtt, A MikroTik RMA-hoz való hozzáállása odáig fajult, hogy nem számított kivételesnek, ha 6 hónapig húzódott egy-egy garanciális ügyintézés. Szerencsére ezen azóta sokat sikerült javítaniuk, mivel a kisebb értékű eszközöket relatív rövid idő alatt cserélik már, viszont a nagyobb értékű berendezések (CCR, 1100AHx2, stb.) sorsa még mindig viszontagságos. Mindeközben az Ubiquiti esetén azt tapasztalhatjuk, hogy a gyártó nem képes úrrá lenni a kialakult helyzeten, mert a garanciális ügyintézést illetően messze a legrosszabb hozzáállást tanúsítják jelenleg, mindamellett, hogy néhány újnak számító eszköz (RocketM5 Titanium, AirCam Dome, instant PoE, AirFiber, UniFi AC) RMA aránya igen-igen magas.

A fent leírtak miatt a 2014. március 11. után leadott, és elfogadott RMA kérelmeket, a beérkezést követő maximum 60 nap alatt lezárjuk, az eszközt akár az AccessPoint Kft. költségén kicseréljük, amennyiben ez nem lehetséges, akkor a  vevővel közösen megoldást találunk a felmerült probléma elhárítására.


Reméljük a fenti intézkedéssel sikerül elnyernünk a tetszésüket, visszajelzéseiket a jövőben is szívesen fogadjuk!

Hozzászólás írása

Hozzászólások

Új hozzászólás
Még nincs egy hozzászólás sem.