A kereskedelem és a mérnöki tanácsadás egyik fő alappillére a kommunikáció. Az AccessPoint Kft. fennállása óta igyekszik folyamatosan fejleszteni és tágítani az ügyfelekkel való kapcsolattartás lehetőségeit. Ennek célja, hogy partnereink a leghamarabb választ kaphassanak felmerülő kérdéseikre, legyen az egy komolyabb konfigurációs beállítás vagy akár egy termék várható megjelenési ideje.
(Képre kattintva teljes méretben elérhető)
Most pedig egy újabb felületen keresztül nyílik lehetőségük felkeresni kollégáinkat. Az elmúlt hét során egy online chat szolgáltatás került integrálásra, melyet weboldalunk megnyitása után a böngésző jobb alsó sarkában találhatnak. Az első üzenet továbbítása előtt kérjük adja meg webáruházunkban reigsztrált cégének nevét, illetve saját nevét, telefonos valamint e-mail elérhetőségét. Miért van szükség erre? Alapvető adatainak megadásával megkönnyítheti kollégánk munkáját, hiszen ezáltal rögtön naprakész információval rendelkeznek majd rendelésének menetéről, illetve folyamatban lévő garanciális ügyintézéséről.
(Képre kattintva teljes méretben elérhető)
Az adatok megadása után lehetőségük van kiválasztani az Önök számára megfelelő részleget (Kereskedelem vagy RMA/Support), majd üzenetének elküldése után munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben munkaidőn kívül keres fel minket, úgy üzenetét a rendszer továbbítja az illetékes kollégának, aki a következő napon felkeresi Önt megadott elérhetőségeinek egyikén.
A chat folyamán csatolt állományok hozzáadására is lehetőséget biztosít az applikáció. Ennek segítségével képernyőképeket vagy exportált fw állományokat is hozzáadhatnak a párbeszédhez.
A beszélgetés közben természetesen zavartalanul bonyolíthatják webshopon keresztüli vásárlásaikat, csupán annyit kell tenniük a böngészés megkönnyítésének érdekében, hogy kis méretre állítják a chat ablakot.
(Képre kattintva teljes méretben elérhető)
A párbeszéd befejeztével kérjük értékeljék szolgáltatásunkat, hogy ezen visszajelzések alapján tökéletesíthessük és partnereink igényeire szabhassuk új kommunikációs csatornánkat.
Minden ügyfelünket arra buzdítjuk, hogy próbálja ki és használja online chat alkalmazásunkat.