Témakörök

Cambium Networks - Cambium Care ismertető

0 0
2022.10.20. 17:58

A Cambium Networks termékei szinte a világ minden szegmensében megtalálhatóak. Ezek közül jó néhány területen a rendelkezésre állás és az esetleges termék meghibásodás mihamarabbi megoldása alapkövetelmény.  Erre kínál megoldást a gyártó Cambium Care szolgáltatása mely különböző szinten biztosít kiemelkedő supportot illetve termékcserét előfizetői számára. 

 

Ha garanciális ügyintézésről vagy gyártói támogatásról volt szó, eddig sem élhettek panasszal a Cambium Networks felhasználói, hiszen a gyártó termékei kiemelkedő megbízhatósággal rendelkeznek, az alap 8/5-ös support (Monday-Friday business hours) támogatás pedig kellően gyors. Egy bizonyos szint felett azonban ez már nem elégséges, szükséges az a fajta biztonsági háló, ami a termék mögött megbújva nyugalommal tölti el az ügyfeleket; ha baj van, igénybe vehető a nap bármely percében rendelkezésre álló support, ha pedig cserélni kell valamit, a következő munkanapon akár már ott is lehet az új eszköz. Ez komolyabb vállalatoknál vagy kritikus infrastrukturális létesítményeknél ma már alapvető elvárás, és nagy örömünkre szolgál, hogy a Cambium Networks immáron ezen a téren sem száll fegyvertelenül harcba.

De mit is kell tudnunk erről a szolgáltatásról, avagy mit tud a Cambium Care?

A Cambium Care három különböző szinten (Pro, Advanced, Prime+) elérthető kiegészítő szolgáltatás. Ezen szintek a támogatott termékcsalád és a csomagban foglalt szolgáltatások szerint különülnek el. Az alapnak számító Pro a gyártó teljes termékpalettájára igényelhető, az Advanced csak az Enterprise termékekre (WiFi 6, cnPilot E-series, cnMatrix EX, 60 GHz cnWave), a Prime+ pedig a kültéri PTP és PTMP rendszerek (PMP/PTP 450x, cnRanger, ePMP, cnVision, cnReach, PTP 550/6XX/700, PTP 820/850) esetében igényelhető.
A Cambium Care Pro és Advanced verziója 1,3 vagy 5 éves időtartamra, míg a Prime+ csupán 1 évre rendelhető meg (aztán évente megújítható), a licenceket pedig eszközönként kell megvásárolnunk.

A belépőnek tekinthető Cambium Care Pro csomag 24/7-es supportot, software frissítéseket és hardware diagnosztikai támogatást, gyorsított hozzáférést Level 2 és Level 3-as mérnökökhöz, illetve normál garanciális ügyintézést tartalmaz. Itt érdemes megjegyezni, hogy aki eszközeihez vásárol cnMaestro X cloud management-et (számos ITT megtekinthető többlet funkciót felszabadítva) azok ingyenesen kapnak mellé Care Pro-t is! Mindezt annyival emeli a Cambium Care Advanced, hogy a fentiek mellé már Next Business Day (NBD) garanciát is kínál. Az NBD csere pontos menetéről az alábbi gyártói linken olvashattok. Végül pedig a Cambium Care Prime+ főleg a WISP-ek számára lehet érdekes, ahol a vállalt SLA-t nagyon szigorúan tartani kell. Akárcsak az Advanced-nél, itt is elérhető az NBD garancia, viszont már „All risk”-ről beszélhetünk, azaz villámcsapás, tornádó, tűz, vízkár, bármi érheti az eszközt, a garancia érvényes lesz rá! Emellé az ügyfél kap még Chat supportot, dedikált Level 2 mérnököt és negyedévente riportokat, optimalizálási tanácsokat stb.

 

Összegezve tehát a Cambium Care-ben foglalt szolgáltatások bevezetése révén a Cambium Networks ezentúl még komolyabb vetélytársa lehet az iparágat uraló nagy gyártóknak, főleg, ha azzal is számolunk, hogy mindezeket jóval kedvezőbb áron érhetjük el, mint a konkurenseknél. A Cambium Care megjelenése óta máris több integrátor figyelmét felkeltette, hiszen amellett, hogy javított az ár/érték arányon, ezentúl olyan projektekben is alkalmazható a Cambium Networks portfóliója, melyekből eddig épp a fent részletezett szolgáltatások hiánya miatt esett ki. Ha a ti érdeklődéseteket is felkeltette, keressétek kiemelt kapcsolattartótokat vagy írjatok nekünk az info@accesspoint.hu címre.

Hozzászólás írása

Hozzászólások

Ez a blogbejegyzés csak belépve kommentelhető!

Még nincs egy hozzászólás sem.